Kendras Theme SOng!

Kendra har ju nu flyttat ut ur Playboy Mansion...elr ja det var väl ett tag sen...

"Kendra" hade premiär 7 Juni på kanalen E!

Men äntligen har hennes egna show "Kendra" dragit igång...Ingen är lyckligare än jag...Det tråkiga är att det sänds på kanalen E!...Why??? ...Men jag hoppas att det även kommer dyka upp på 3:an elr 5:an så man kan få se showen..

Nu när det är olagligt att ladda ner så är det väldigt svårt att få tag på serier som denna..Samt senaste säsongerna av "Girls Next Door" och även andra serier...men vi får hoppas att det går riktigt bra för Kendra så att vi andra som inte har kanalen E! Kan få se henne och allra helst vill man ju att den kommer ut på DVD...

Jag hittade klipp på youtube.com ...Från avsnitt 1 ..Vet inte om det är hela avsnittet..Men jag lägger upp det i nästa inlägg...

Jag gillar verkligen hennes intro...elr vad det nu heter...Det passar hennes perfekt...diggar låten...Hennes skratt i slutet är klockrent ju...

Vad tycker ni?? Har ni sett Kendras nya program?...


Kommentarer
Postat av: LENA

god natt <3

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-07-22 @ 01:43:39
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0