Morgonpigg

(Ne, inte direkt)


God Morgon!


Vaknade för ungefär 45 minuter sen...Så tänkte slänga in ett litet morgon inlägg(längesen jag var vaken så här dags)


Men ska faktiskt gå och krypa ner under täcket snart igen...


Sov ute på landet inatt..För det är lugnt och skönt här...Och jag har lite kartonger att fixa med...


Igår blev jag väckte av några riktiga idioter utanför mitt fönster.....Fuck vad arg jag...Vet inte var det var som lät...Men jag kan säga att det på en ljudnivå som inte ens går att beskriva...halv 7 på morgonen...Då blir man ARG...



Imorse vaknade jag dock av att min lillebror förde sånt liv med sin moppe..Allt i kring innan han ens kom iväg...Så klev upp för att släppa in kissen så att han kunde komma och sova lite hos mig eftersom han var ute inatt...


Men det kunde han glömma...


Han kom och skrek med en liten mus i munnen...o sen så la han den på marken och började helt plötsligt sätta sig och tvätta sig ..asmallig....Så jag skällde på han lite(jag vet han är utekatt o bla bla...Men gillar inte att han kommer släpandes på en mus, inte så fräscht att ha han i sängen då)....


Så nu ska jag lägga mig..ENSAM..och kolla på Two and a Half men ...Har snott brorsans skiva...Mohaha...Så han kommer bli SUR...om han får reda på det...han gillar nämligen inte att jag handskas med hans skivor på egen hand hahah...



Men ja, vi hörs sen ..Nu blire sängen och TV =D...


P&K Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0