Soffe & Jag Onsdag...Wasa 1Juli


Jag & Soffe
Haha, Soffe var verkligen nära på att dra omkull mig på det här fotot...Haha..Han snubben med kameran kom och frågade om vi ville vara med på kort...Ja, för f-n sa Soffe hehhe...
Och slänger runt armen runt halsen på mig och drar mig(höll på att flyga omkull med dricka och grejer =) ) så nära så min kind trycks ihop mellan hennes kind och hennes arm...Hahah.(därav julgriseffekten i mitt nylle haha)...Och intar själv värsta posen(som ni ser)..haha...Ett under att den blev bra...hahah...
Är så glad att vi har hittat tillbaks till varandra...Vi har så fruktansvärt kul ihop...Älskar Dig Gumman...


Jag...den som är blondast haha


P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0