Helgen!

Fredag: Ja, i fredags var jag latast i stan..Hela dagen...
Gjorde istort sett INGENTING...Allt gick verkligen i slowmotion...Det blev en lugn hemmakväll med mig själv...Fans ett annat erbjudande på bordet men kände att jag ville ha en egen kväll..Har varit många sena kvällar och mycket att göra förra veckan...Så det var skönt att bara få ligga och lata sig framför TV:n...Festade ju ändå Onsd, fred och lördag förra veckan...

Så jag ställde mig och lagade mat runt 21:00...Mitt första mål haha...Pasta och sås ...hahah ne, skoja...Blev en kartong...Pasta Alfredo..GRYMT GOD..Det rekomenderar jag varmt till alla människor som är lika ointressanta och lata som jag när det kommer till mat=D...

(Hahah...den ser inte så god ut men den är SJUKT god...Och till det blev det vitlöksbröd..dock bara en halva ..och en kall cider=D )

Lördag: Mamma kom och hämtade mig vid 15:00 ungefär...Jag kände för att komma bort från stan...Så det var skönt...
Dock gillade hon inte att jag hade ätit ostbågar och coca cola till frukost hahah...Så jag fick en macka av henne och saft...
































Som ni vet så regnade det ju var tionde minut ungefär i lördags...Men så trodde jag att det skulle spricka upp så då gick jag upp och dusch innan vi skulle äta...Så håret kunde torka under middagen...

Vi fick förrätt...Skagentoast med avocado...& sen grillat och pomme..YUMMI

(ÄLSKAAAAAAAR KÖTT)

Sen blev det att fixa sig och börja dricka lite =)


Sen blev det att pallra sig bort till dansbanan...efter några cider och öl så var man igång...=)
Träffade en jättegullig tjej S...Som jag sedan drog på efterfest med till ett gäng grabbar som var mellan 27-30...Och hon bröt ner en av killarna som var 30...Så han mådde jättedåligt och kunde inte släppa att hon tyckte att han var gubbe hahaha...Skillnad mot mig som verkligen gillar 30+..Jag tycker absolut inte att man är gubbe för att man är 30...
Så vid 04:00 kom jag hem inatt...Och somnade på 1 sec...Lyckad kväll med andra ord=D...

Idag sov jag till kl 15:00 typ haha...Käkade lunch istället för frulle...Dock när jag gick hem imorse så gick jag och längtade efter en rejäl helgfrukost som jag alltid får hos mamma

God lunch...

Min mysoutfit och kvällsmat=)..Kunde inte låta bli...Eftersom det var det sista onyttiga jag fick äta...Men gud straffade mig på vägen hem haha...Fick gå i spöregn...
Som tur var så var Mcdonalds maten äcklig idag...Men det var kanske för att han i kassan var världens segaste...Dels så packa han pomme och allt innan min hamburgare var klar..Och sen när min hamburgare var klar..Ja, då ger han den inte till mig fast jag väntat över 5 minuter..Utan då går han och packar till nästa kund..Fastfood my ass heller...Man ska inte behöva be om sin mat..när det är 1 person i kö...


Tog en bild utanför filmstaden...tyckte solen låg så fint...


P&K Alexia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0