Vill Inte!

Ja, då har man tagit igen dom timmarna man inte fick sova inatt då...=)

Imorse skulle jag ha klivit upp klockan 7 men kom inte upp förns 7:45...Och då var det snabba puckar som gällde...In i duschen...där jag verkligen inte kunde kliva ur...Bara öka och öka på varmvattnet...hade nästan på fullt...vilket är 37 grader tror jag Max gränsen går till..Och kände världens skolångest...VILL INTE..det kändes verkligen som första dagen i skolan..Kände illamåendet börja komma...Och febern hehe..

Men ut ur duschen snabbt som tusan fick det bli..kleta på lite mascara och foundation..På med playboy kepsen, mjukiskläder och skinnjackan...Good to go


Josip tjatade på mig igår..Kom inte försent...jag väntar bara till 5 i halv...blabla...Ja, mamma...Jag kommer...

Men vem var först imorse då? JAG...Vem var lite sen? JOSIP...


Vi var på mötet...kändes som första dagen på en ny skola...tur att det inte är så...Usch....Det tog verkligen emot...
Men nu är det gjort  iallafall..

Har ni sett vilket fint väder vi har ute???NOT...Det verkligen öser ner och blåser storm....

Josips paraply blåste sönder imorse haha...Rätt åt han ...Love ya darling...

Vi drog till donken efter mötet...Käkade en(2) cheeseburgare var...plus att Josip tog pomme också....(ville bara tillägga det=) )...där fick du allt för att du skrattar åt min smärta hehe....

Vi hade iallafall jättekul imorse...bra start på dagen...


Nu vaknade jag nyss..har legat och sovit sen jag kom hem..Sov ju så lite inatt...

Och jag har riktigt ont kan jag säga...

Somnade med kläderna på ...såklart...så hade  en hoodie på mig...

Och jag somnade med min arm på dosan till datorn...ni vet den som sitter på sladden som man laddar datorn med...Och ja den satt i och ladda  när jag låg och sov med min arm på den =(...Aj,aj,aj ajjjj...
Så har ett skapligt fint brännmärke...som är rött och svullet...Och det svider...fuck rent ut sagt..vad ont det gör...


Självklart så har jag hunnit drömma mardrömmar också hehe...

Drömde världens äckligaste och vidrigaste dröm om den där The Grudge bruden...

Drömde att jag kunde se henne...och den där lilla pojken...

Och jag låg på sjukhus och dit kom hon och j*vlades(ni vet som i filmen)...Sen så fanns hon hemma i min lägenhet,...och jag hade som en boxnings säck som hängde i taget...och gjorde man på ett visst sätt...så blev det en hand under ett skynke istället...helt weird...
När jag tog kort på mig själv ..så blev det inte mitt ansikte utan hennes elr han lill killens...och tog jag kort på annat så blev det bara massa sånt där svart hår på kortet...ni vet vad jag menar...


Så tack för att jag fick vakna och slippa leva i det där hehe...

Idag är jag verkligen segast i stan...

Vad tycker ni om The Grudge filmerna??Är bruden i filmen läskig??....

Jag kommer ihåg när jag och mitt ex som jag innan mitt senaste ex...haha...Kollade på den där...Jag var rätt rädd under filmen men sen så körde med den där rösten efteråt...då var jag inte rädd..tills vi skulle sova dock haha...

P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0