Britney Back or on her way 2 to a new Breakdown??

Här är hennes konsert i lite bilder och några videoklipp, dock ej från sthlm...Så hon är blond i videosarna=)

Britney Spears





Ja, vad ska man säga om Brittans konsert egentligen...jag kan ju inte direkt yttra mig så mycket om själva konserten...Eftersom jag var ju inte där hehe...Tyvärr...Hade varit kul att se och få uppleva det...Inte varje dag man kan se Brittan...Jag har länge varit ett fan av henne...Dock var jag ett smygfan när jag var liten hahaa...Eftersom jag avgudade Eminem och ja, han betyder lika mycket fortfarande...Men deras konflikt dom hade fick mig att hålla min kärlek till Brittans musik för mig själv hahha....Vet faktiskt inte riktigt varför...Britney är ju en artist som är elr ja hon var mycket känd för sin dans...Hon var ju en grym dansare förr...Men självklart sina hits..Hon både såg ut och hade hitsen som en popstjärna...

Dock vet vi ju alla att Brittan har haft en tuff tid den senaste tiden...Vilket är väldigt sorgligt..Och det verkar som hon börjar trilla dit igen...Hon verkar inte så stabil och lycklig som man tror....Hon verkar väldigt instabil och på många bilder som jag har sett från konserten så ser hon inte direkt lycklig ut på scen längre som förr...Det är verkligen skillnad på dagens Brit och när hon var i toppform för flera år sen...Både hälsan och kroppen...Och framförallt karriären...Fast Britney är stark... Dock irriterar  hennes beteende mot fansen....Hon verkar inte vara så glad att se dom som hon borde...Varför glömmer alla stora stjärnor dom som har gjort dom till stjärnor???


Var det nån som var på Britney i Stockholm elr nån annanstans??? Berätta gärna vad ni tyckte om konserten och om ni tyckte att den var värd pengarna....


Vilket föredrar ni en Blond Britney Spears:



Eller är hon snyggast som Brunett??




Ja, vad ska jag säga...Jag tycker att hon passar tusen gånger bättre som blondin...Hon ser faktiskt lite trashy ut i mörkt år..Kanske pga att hon är för blek och har alldeles för mörkt smink...men men...upp till henne...

Men jag föredrar Blonda Brittan...Om vi nu ska vara ytliga....Hon verkar smalare och mer trimmad på dom bilderna hon är blond..Vad tycker ni???

Gillar inte direkt outfitsarna...Dock älskar polis outfiten...Men resten är inte alls snyggt...Inte på nån...och jag tycker att dom där j*vla shortsen bara gör att hon ser stor ut....

Vad tycker ni???

 


Jag tycker verkligen att man ser skillnad på Britney i dom här klippen och den Brittan som uppträdde i Stockholm...Men vem bryr sig om hur hon ser egentligen..Det är ju inte det som är viktigast...Dock får vi hoppas att hon är på G till ett nytt breakdown...

(Bilderna hittade jag på google.se och klippen på youtube.com)

P&K Alexia

Kommentarer
Postat av: laila

hehe :) tycker du att det är okej att feströka? :P

2009-07-17 @ 03:23:52
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0