Superlyckad Kväll, Tack för att du drog!

..............................................................................................................................................
INGA KOMMENTARER!


Fixade jag mig iordning för att gå ut...Mötte Soffe och Madde på palace...
Sprang även på min gamla bästa kompis...elr jag nästintill syster..Som jag alltid hängde ihop med från lågstadiet till vi började högstadiet..då flyttade hon...Så fick hennes msn...Har tänkt flera gånger den senaste tiden att leta reda på hennes nr...För har tänkt på henne en hel del och på den tiden...


Vi skötte åt Helena Lundbäck ihop...När vi var små...Jag tog hand om Mona "Monte Rose" och kommer förtillfället inte ihåg vad hennes häst hette...


Så superkul att ha fått kontakt med henne igen...

Men jag smet iväg från palace efter ett tag....Först var det jätteskoj...vi dansade och nån kille Soffe kände bjöd oss på drinkar...

Men sen träffade Soffe nån och så blev hon helt blockerad från omvärlden hehe...Så jag smet iväg till Wasa...Där sprang på Martin...en kille som jag festade hos för några år sen..så jag fick en dricka och sen sprang jag på Frida och hennes gäng...Så hakade på dom resten av kvällen...

Sen så bytte jag nr med en kille..med tatueringar såklart...=)...

Så ja kvällen blev VÄLDIGT lyckad kan man säga...=D

Min darling, Josip mötte upp mig så att jag slapp gå själv hem...Så var hemma runt halv 5 på morgonen=)..Det är vad jag kallar en lyckad utekväll...=D...


Igår sov jag hela dagen....Och på kvällen vid typ nio ..började jag fixa mig igen...Drog till Wasa, själv..men drog vid 1 typ,...för det var så tråkigt...=(...

Så köpte Mcdonalds och åkte hem och svulla det till Sex and the city...Och sen somnade jag...

Bilder kommer sen..när det har kommit upp på deras hemsidor=)...


P&K Alexia


Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Jag vet :) jag känner mig jätte lyckligt lottad som har en sån pojkvän :) tack!

2009-07-05 @ 17:17:04
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0