Vet att ni ÄLSKAR mig...

MYGGJÄVLAR


Det finns verkligen få saker som jag VERKLIGEN hatar...3 och myggor är nått som jag VERKLIGEN hatar av hela mitt hjärta...

Igår när jag var ute på landet...på dansbanan...Efter 20 minuter var mina ben sönderätna...Jag hade mörka denim leggings...Och emellanåt satt det 5 myggor på mig och käka ...FUCK ...Dom var helt otroliga igår...

På bara benen så har jag ungefär 20 myggbett...Och det kliar så att jag får spelet snart...

Det sjuka är att upptill så har jag inte alls fått så många ...Ca 5 st elr nått...Och då hade jag ändå vit topp..Och inget som täckte armarna...



Jag äter ju Waran pga att jag är hjärtopererad...Så det gör att MYGGJ*VLARNA älskar mig...=(


Smällar man får ta..Men det kommer dröja ett bra tag innan jag drar ut så sent igen i skogen...


Man vill ju inte direkt att det ska sluta såhär...Usch..Spyr nästan av bara bilden...





Bilder:Lånade från google.se

P&K Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0