Jag är KÄR!

Nya Kärlekar i garderoben...

Ja, precis vad jag har hittat...Var inne på H&M....För ett tag sen och där hängde det saker som bara skrek mitt namn...Som jag bara var tvungen att ha..och självklart köpte jag dom..Älskar rosa i alla nyanser..Och nattlinnet elr ja neglige kanske man säger haha....Var riktigt stark lysande rosa...Och korsetten satt bra...fick köpa strl 42(tror jag)...pga av boobsen..men inte ens det räckte till,...så har fått sytt in den..det som är nedanför kupan...Men jag älskar dom verkligen...Supersnyggt när man är brun..Och tro mig fler än jag som gillade vad jag kom hem me...=D




Ne, nu ska jag ut och lägga mig på bryggan och steka fläsket...Hörs ikväll...Kolla gärna in min nya blogg...

www.theblondemafia.webblogg.se.. Den handlar om Kendra, Bridget och holly från Girls of the playboy mansion...



XOxo Alexia

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-28 @ 14:29:52
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0