Midsommarafton!

Hej =)
Hade ni en bra midsommar??


(Bild:google...Supervackra systrarna Graaf)
Min var helt okej...Var sjuk så brydde mig inte så mycket om jag ska vara helt ärlig..

Vaknade rätt tidigt igår morse...Hade dock hellre legat kvar i min säng och sovit ...Sover nästan alltid med fönstret öppet..Och det var verkligen svinkallt inomhus...Så en riktigt het dusch var ju inte helt fel..Hade varit ännu bättre om vi var 2=)..Gärna en sån dusch jag fick förra helgen=D...Sån dusch skulle man ha varje dag hahaha...Me Likey=D

Så blev en snabb dusch och sen självklart var jag ju tvungen att fixa mig lite iallafall..Det var ju ändå midsommar o visste att det antagligen skulle bli lite kort iallfall...Och mormor skulle ju komma till mamma också..Och vill ha så mycket bilder som möjligt på henne...o vid speciella tillfällen..Eftersom hon är väldigt dålig nu med så vet jag inte hur länge jag får ha kvar henne hos mig..Minnena kommer alltid finnas..men det är även kul att ha bilder som jag tagit själv också....

Så efter jag stressat och fixat mig så kom mormor och hennes gubbe och hämtade mig och vi åkte ut till mamma...

(Somsagt..försökte göra mig lite fin haha...En sjuk Alexia)

Mamma och dom bjöd på en typisk midsommarlunch




Och såklart jordgubbstårta..Fast mammas egna med maräng(som hon gör själv)


Och solan tittade fram emellanåt..O när den inte gjorde blåste det storm..Typisk midsommar...

Var så j*kla dålig hos mamma..orkade inte ens sitta upp ..dels pga av febern och förkylningen men självklart är ju inte mitt blodvärde direkt perfekt...Så även det gör mig orkeslös...

Men men..That's life...

Jag skulle ha stannat kvar på landet och grillat med familjen och grannen och massa småbarns pappor=)..Och sedan kanske festat..Blev bjuden till två ställen därute..Av 2 olika killar..Men jag orkade inte det..så längtade efter min säng...Men orkade samtidigt inte sitta i min lägenhet så åkte till pappa...på kvällen och grillade..

Haha jag fick vitlöksbröd till förrätt för att jag gillar inte sillmacka...Ser lite kul ut haha


Jordgubbstårta

Mina favorit grannar var bjudna också..Så det var kul..Dom är så klockrena...
Dom åker hoj,reser och ja är allmänt ungdomliga...Dom har varit i USA massa gånger..Min drömresa...
Så vi grillade och åt jordgubbstårta...Igen..Hehe..Som pappas tjej hade gjort...

Mina Rosa naglar..ett av mina favorit lack...Från Depend..Försökte vara lite sommarfin =)..Målade faktiskt naglarna 1 elr 2 dagar innan pga att jag var så uttråkad av att ligga i sängen + att dom såg så tråkiga och livlösa ut...


Åkte med mormor och hennes gubbe in till stan..och mormor höll om mig..jättelänge...O började gråta och sa hur mycket hon älskade mig..Och det läskiga av allt är att jag tror mormor tillhör dom som verkligen kan känna av när det är dags ni vet (dagen D) Usch, vill ens tänka på det...Men hon gör mig så nervös ibland när hon pratar med mig om vissa saker...Och jag vet ju innerst inne hur dåligt hon mår...Jag ber varje dag om ett mirakel att hon ska få bli frisk..Det är så orättvist mot henne...att få leva det liv hon lever idag...

(Me, älskade mormor & mamma)Ser ut som jag nyss har vaknat men det här var det enda kortet dom andra 2 tittade in i kameran också.. =)


Sommarbilder




Hahaha..När vi skulle åka hem så satt grannens katt i förarsätet...Rutan var inte helt stängd...Men tro mig det var en väldigt liten springa som han hade lyckats sa sig igenom haha..Helt sjukt...Men där satt han iallafall...
Han ville väl åka in till stan antagligen, trött på lantlivet..=)


Här är min lilla kisse...Som börjar bli gammal...


He's happy to see mama..elr så tänker han.."Åh, nej är du här igen"(nej, klart han inte gör)



Dom här låg nere vid bryggan och stekte som riktiga Stockholmare...Hehe..


Ja, det var nog allt...

Ne, nu blire sex and the city tills jag stupar...

XOxo Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0