Britney För Hela Slanten!

Åhhh, så skönt...Äntligen har jag kommit hem till my own place...
Borta bra, men hemma bäst...Så skönt att få vara hemma igen...Har ju bott själv rätt länge nu..Flyttade hemifrån första gången när jag var 18...Skönt att få bestämma själv vilka röster jag vill höra(syftar på stereon och TV:n hahaha), vilka jag vill träffa och hur jag vill ha det...=D...Life is great ;D...

Men VARNING!
Bli INTE sambo för tidigt elr när du är för ung..Been there, Done that...

Hur har ni spenderat eran helg då???

Jag har bara slappat i solen...Legat på bryggan och solat fläsket hela helgen...Så nu har man fått tillbaks lite färg =D HAPPY!..Det är väl ingen Turkiet-bränna direkt men jag jobbar på det=)...I utlandet är det mycket lättare och skönare att sola...För där VET man att solen tar jättesnabbt...och man kan liggai  havet, poolen elr gå omkring..Har måste man verkligen tvinga sig själv att ligga i den där j-vla solstolen och pressa hel dagen för att få lite färg på sig...
Och när man kollar runt på bloggarna så märker man verkligen att man inte är själv om att "känna sig tvingad att vara ute i solen" eftersom vi inte har så många dagar som det är perfekt sommar väder...

Men solat och ätit grillat är vad jag har gjort...=D...

Nästa helg blire nog party...

Haha..min mamma och jag satt och pratade om Kroatien idag(Jag och J kanske ska åka dit)...Och då frågade hon...
-Vad ska ni göra där då?
Mitt svar:
-Chilla
Mamma:
-Vadå Chilla, vad är det??
Mitt svar:
-Softa, ta det lugnt...
Mamma:
-Ja, men säg det då haha...

Oldiesarna kanske behöver lite 2009-uppdatering...Hhaa

Ne, säger sällan Chilla...Men ibland händer det...
Man har ju lite Hascheby i sig fortfarande(Hageby) ..haha...=)

Just nu sitter jag och lyssnar på Destinys Child av någon konstig anledning..Har inte lyssnat på dom skivorna på evigheter..Säkert flera år...Har ju istort sett endast lyssnat på Eminems nya skiva "Relapse" sen den släpptes...I maj...Det första jag gör på morgonen är att sätta på den...

Men nae..Nu blire nog Britney Spears för hela slanten ikväll..tror jag...Ska städa ur min garderob...Så lär väl hitta en hel del som jag kan sälja...Måste leta fram mina sommarskor...
Så ska slänga på En Britney skiva nu..

Men vi hörs senare ikväll..I promise U that...

Kolla gärna in min nya blogg om Playboy brudarna Kendra, Bridget och Holly....

www.theblondemafia.webblogg.se

Ha det så bra så länge!

P&K Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0