Nyklippt gräs!

Hellu =)

Det är sommar, sommar och SOL...Finally =D =D=D


Trodde aldrig att jag skulle få vakna till en klarblå himmel..Men idag fick jag det...


Somnade på soffan igår kväll..Så därför har jag inte uppdaterat...

Som alla(som läst Kendra inlägget) så sov jag ju inget igår natt...Och vid 7 började jag tvätta och städa som jag skrev...Och måste säga att jag är grymt imponerad av mig själv som var så snabb för en gångs skull...Sprang mellan tvättstugan och städning...Här hemma lyckats jag städa det som skulles utom disken den tog jag på kvällen...Och tvätten hann torka..Körde runt 6 maskiner..tror jag...Men har fortfarande saker kvar som ska tvättas...

Blev upphämtad kring 12 och följde med ut till landet för att sola...Dock trodde jag att det var mycket varmare ute än var det var..Men idag verkar det bli ännu bättre..Ser inte ett moln på  himlen...Me Likey=)

Skrev ju igår vid 7 att det var grått och disigt(vet ej om det stavas så) och så verkligen inte ut som att det skulle bli sol..Men sen så sprack det upp och det blev jättefint väder...Vid nio lyste solen, värmen började komma..utanför mig klippte folk gräset och doften spred sig ännda in i lägenheten..Det är vad jag kallar sommar..Älskar när det luktar nyklippt gräs men det är väl för att jag är uppvuxen på landet hehe...

Men åkte ut till mamma och dom ett tag ...tvättade min ed hardy tröja och en annan vit topp och mitt löshår hahaha...Som inte är alltför fint just nu...Men sa köpa ett nytt snart..Använder det inte varje dag...Var tvungen att ta ett kort för det såg så kul ut när jag hängde upp det på tork..Hängde det där för att det var lättare att reda ut plus att jag skulle klippa det lite haha...


När jag hänga upp det första och det var precis blött...Och såg jättetunt ut så kom jag och tänka på han i "Sagan om ringen"...Och jag kunde verkligen inte sluta skratta ..Haha


Hittade tyvärr ingen bild på endast han.....


Det kändes lite konstigt igår...för det kändes som att jag hade sovit..Oftast när man har varit vaken så pass länge så brukar man oftast bli yr och må illa(iallafall jag)men inget sånt blev det igår...Kände mig hur pigg som helst...

Sen när jag solade..så somnade jag 1tim i solstolen..Men sen käkade vi grillat...

Jag åkte hem...Duschade. fixade håret, grooma mig och så...Ställde mig och diska det som skulles..Sen la jag mig i soffan framför Sex and the city..poppade popcorn och drack ett glas med cider...Alkoholfri asså hehe..

Dock somnade jag efter 2 avsnitt och jag vaknade av ljuset kl 4 imorse..Och jag tänkte verkligen..Nej hoppas att jag bara har sovit en tim..För hade spenderat natten i soffan tydligen..Det var ljust när jag somnade vid 22:00 och ljust vid 04:00 när jag vaknade...

Lovar att bloggen ska bli lite roligare.. ska pyssla med den ikväll...Ska lägga upp några fler kategorier...Har massa inlägg på gång som är lite skillnad från andras bloggar..iallafall dom jag läser...

Ne, nu ska jag till sjukan först och ta PK-Prov och sen ut i solen...Men kommer hem i eftermiddag så då är jag tillbaks=D...

Ha en trevlig dag och njut av värmen...Och kommentera gärna..Alltid lika kul att läsa när man kommer hem...


P&K Alexiia

Kommentarer
Postat av: Anna

heeeej hur är läget? =) såg håret hänga på tork måste bara säga att det såg bara för roligt ut =D ha det bäst



kram Annapanna

2009-07-01 @ 23:36:03
URL: http://Http://www.frippeoanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0