Baby I'm Back...SATC Maraton!

I'm baaaaaaaaaaaack...=D

Har äntligen fått tillbaks min bebis(datorn) hehe...Så nu är det bara att blogga på..

Har ju lite att skriva om såklart...

Var ju dels i Turk(I)et för några veckor sen..Ett inlägg om det kommer antagligen ikväll..
Tog även Studenten i Torsdags..Så självklart kommer det inlägg om det också och massa bilder såklart..Tyvärr inte lika många som jag hade hoppats på..Men men...

Har lite andra saker att ta upp också...Elr ja, jag har väl väldigt mycket att skriva om..Om jag nu ska vara ärlig...

Som jag hoppas att ni kommer gilla...=)


Idag har det varit rätt lugnt..elr ja, väldigt lugnt faktiskt...

Har bara sovit/vilat i stort sett...Har fortfarande feber och är jätte förkyld och har ont i halsen =(...
Försökte ge mig på att tvätta..för behöver verkligen det..Men orkade inte..Så blev bara två maskiner...

Ne, nu ska lägga mig i soffan med täcke och kudde...

Fortsätta kolla på Sex and the city maratonet jag har här hemma...Samt äta lita gott...Man får faktiskt unna sig när man är sjuk...


Min kväll...Yummiii=)




P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0