Fredag 22/5

Lite late update...=)

Kom ju hem i Torsdags, och då blev det bara att sova...vaknade kl 2 natten och var uppe 1,2 tim gjorde lite ris för var så hungrig hade inte ätit nått på hela dagen...Åt på Burger King på flygplatsen kl 05:00 på morgonen..Svindyrt..80kr...för en Whopper meny(det var den enda normala menyn)..Det smaka helt okej...


Men i fredags vaknade jag runt 9:00...J ringde då...Så pratade 1,2 tim med han sen gick jag upp...Självklart så var det ju grått,regn och istort sett minus grader ute(Kanske inte riktigt men kändes som det)...Men traska iväg till bussen för att åka till sjukan och ta PK(Waranprov)...Det låg bra för en gång skull...

Sen tog jag bussen till min lilla mormor..Hade tänkt åka när jag kom hem på torsdagen men glömde bort att det var helgdag och då var hennes gubbe hemma så åkte till henne på fredagen när han jobbade och hon var ensam...

Så mormor och jag åt potatis och lax ...jättegott=)...Usch, lika glad som jag blir att se min älskade mormor lika ledsen blir jag...Hon är så dålig...Hon bröt höften i höstas, hon har ingen blodcirkulation i vänster benet,hon bröt armen för 4 år sen(som dom laga efter 2 1/2....Hennes ögon blöder så hon ser knappt...Och mormor har alltid varit den som säger till mig att jag ska inte ha dödsångest och vara rädd för att dö, för i himlen kommer vi träffas alla igen iallafall..Men nu börjar hon själv få dödsångest..hon som aldrig har tänkt i dom banorna...

Jag önskar att ett mirakel kunde ske och hon vaknade upp en morgon och var frisk hela hon..Hon skulle bli så glad att hon antagligen skulle få en hjärtinfarkt istället...Det är så jobbigt att se på när man inget kan göra...SNÄLLA GUD HJÄP MIN MORMOR...



Och senare på kvällen åkte jag ut till pappa och sov där över natten...

Träffade Sofie på sjukan...hon frågade om jag ville haka på till Palace..dt hade vart riktigt kul men mår man inte bra så är det inget att göra åt..

Men snart börjar ju studentveckan och då är det utgång hela veckan...ja, Anna det är det=D

Och vem vet det kanske blir utgång nästa helg...Det ser vi då=)

Men åkte till pappa ute på landet..alltid skönt att komma bort från stan även om man inte bor i sthlm...Det regnade ju sådant med så låg och myste med kissen i sängen och lyssnade till det smattrande ljudet på fönsterblecket...Underbart..Dock skulle det ju vara ännu bättre med en grabb under täcket=)


Fick iallafall grillat..Yummi



Hehe, min katt var så rolig..Han kröp ner i min resväska...

Jag bar upp han i sängen men då gick han ner och la sig i min resväska på golvet hehe...


Han var väl rädd att skulle åka iväg som sist, kanske...Samma kväll som jag kom..

Elr så kände han helt enkelt att han vill flytta in till stan och bo i min 1:a hehehe...

Söt är han iallafall


Oftast sover han hos mig hela natten men annars när han kommer in vid 7 på morgonen och min dörr är stängd så står han utanför och mjauar hehe..och öppnar jag inte(hör inte alltid) så är han lack på i några timmar efteråt haha..Han är för go min Baby


P&K Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0