Hello Kitty!


Hello Kitty är nått som jag och miljoner andra tjejer fastnat för men skulle dock INTE  vilja se min kille i dessa...Usch, så osexigt...Han skulle knappast få nått av mig...Jo, kanske en godnatt puss...But that's all=)



Hur söt är inte den här då=)...Men känner att jag nog passerat den åldern...Hade jag det varit när jag var 17, 18 och precis flyttat till min nya lägenhet så hade det var kul med en sån..



This is SO cute...Den här skulle jag dock kunna tänka mig att ha och låtsas att jag köpt den för Ebbas(min kusins ena dotter) skull hehe...Ne, skämt åsido...Men den är väldigt söt...


Har inte en aning om vart bilderna kommer ifrån...Har haft dom på datorn så länge..Men antagligen hittade jag dom på google.se



P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0