Leka Eminem

F*ck vad TRÖTT jag e..Känner mig helt körd...

Gick upp ganska tidigt idag vid 8...Städade klart köket..Började i går kväll/ natt och storstäda köket men började må jätte illa och hela världen snurra så var tvungen att gå och lägga mig=(...Men nu är det klart iallafall..

Sen gick jag ner på stan och köpte lite behövliga saker...Skor, bh, lingerie, smink, kläder ja ni vet...Visar sen

Men var helt död efter det...Shit asså...Så la mig i sängen och vila ett tag...Och somnade såklart..J ringde och väckte mig..men det var över en tim sen...

Så satt på Eminems nya skiva för att vakna till liv igen..Shaked my ass in the bed hehe...
Älskar hans nya platta..Mina favoriter so far..Är Beautiful, Hello, My mom,  bagpipes from baghdad, same song and dance, we made U, 3:am

Men har fortfarande inte riktigt vaknat än...I hope for the best..

Vad ska ni göra ikväll då??...Om inte J kommer hit så har jag faktikskt inte den blekaste aning om vad jag ska göra...Vill festa men samtidigt inte...


Ne, nu ska jag leka eminem och strippdansös ett tag till i min säng..hehe...

T.T.Y.L

Talk To You Later









P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0