Psyket!

Jaha, då var det kväll igen då...

Dagen började jag med en kopp kaffe och sen en powerwalk..Good Girl=)

Sen blev det duschen...och fixa lite snabbt...Skulle träffa min mormor och mamma...Usch, vad jobbigt det är ibland att träffa mormor nu för tiden...det jobbiga är att se hennes lidande och att saker och saker och blir tyvärr inte bättre snarare sämre...Och det gör så ont i mig och jag vet inte hur jag skulle klara av att förlora henne...Jag är väldigt rädd för den dagen...Väldigt så jag hoppas att hon blir bättre istället och lever många år till...Mormor, jag kan väl åstadkomma nått bra som du kan vara stolt över  och komma ihåg??Visserligen är min mormor stolt över mig redan men jag vill att hon ska veta att hon inte behöver oroa sig utan att jag kommer klara mig...I'll be okay...I'm the strongest one in the family...

Skulle ha gått ut och gått när jag kom hem men självklart började det spö regna..så snackade med J lite och retade upp han..Alltid lika kul..Haha...


Nu ikväll har jag legat i soffan och kollat på Girls Next Door, Sex and the city och Real Housewives of orange county...Så r'ätt skön kväll faktiskt...


Imorgon har jag mycket på schemat...

Planen är att komm upp kl 7 om inte redan vid 6...

Träna med Carmen Electra
10:00 - Möte med C =) & Boel...Mentorn som är superwoman och har fortfarande inte hamnat på psyket efter att ha haft mig i 3 år= pain in the ass ..Tro mig hon är nog till och med gladare än jag att jag tar studenten i år(även om hon inte vill erkänna hehe)...Min mentor är bäst...Och henne kommer jag alltid komma ihåg...<3
11:00-(om mötet är slut då) men efter mötet ska jag möta upp Anna på skolan som också skulle dit och göra nått...
Sen jag och hon my sweet darling gå på stan och leta efter studentklänning och skor...LÄNGTAR=)
+ Massa annat som jag ska inhandla..+ ett  solkort...


Sen ska jag ut till pappa och kolla i alla mina j*vla kartonger...Usch, hatar sånt...Men måste tyvärr...

Ah just det ska ju till läkaren i LKPG imorgon också ..efter det som hände förra våren...Och tro mig det ska bli mig ett sant nöje att få säga precis vad jag tycker och tänker om allt...Jag är så förbannad...


(Bild:google)


P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0