T.T.Y.L

Uppe med Tuppen idag=)...

Vaknade redan kl 7:00..GOOD=D

Vaknade till underbart solsken...Kan det bli bättre?Ja, om jag hade vaknat upp i Kemer elr I L.A. ..Ne, men jag får helt enkelt nöja mig med den lilla håla jag bor i...For Now..

Jag hoppas att han som bor i J:s gamla lägenhet(som han har hyrt ut)..Inte stannar för länge...Vore perfekt om han flytta ut till slutet på året elr i början. på nästan..
För då har jag fixat mitt körkort(hoppas jag)..Och har förhoppningsvis lite cash på banken så att jag har råd...
Man måste ju lägga undan pengar innan man flyttar...Både till hyra och mat...Även om man har  fått ett jobb...
Kan ju vara bra att ha till dom första 2 månaderna iallafall...För till sthlm ska jag...På ett elr annat sätt=)...
Norrköping är för grått och tråkigt för mig...Fast visst Norrköping kan vara väldigt fint på sommaren men folket som bor här orkar jag inte med längre...Dom är så insnöade och tål inte folk som vågar vara sig själva och kanske sticka ut lite...

Och alla tjejer ser i stort sett likadana ut..Allt från  Gina Tricot...

Personligen älskar jag Gina T...Det är den enda affären som man kan shoppa i här i stan...Men samtidigt är det tråkigt att 100 till har samma plagg samma dag...Typ lite så är det faktiskt...

Jag har oftast kläder från Gina till vardags ..när jag går ut blir det oftast lite annat...Från online butiker...Så det jag har på mig brukar jag vara ensam om=D...

Jag hör helt enkelt hemma i Stockholm...


Igår blev det väldigt lugnt...Såg på massa Girls Next Door avsnitt...Sov på soffan inatt..Mycket bättre för då är det lättare att kliva upp på morgonen...


Idag blir det nog träning...Hade velat gått på stan men svårt när alla jobbar=(...
Jag har ju själv egentligen en hel del att göra men varför slänga bort en sån här fin dag på att sitta inne om man inte måste...


Mitt PK-Prov(Blodprov, waran) var väldigt lågt..1,2 ska ligga mellan 2.5-3.5 så egentligen borde jag inte träna..Men vill ju..Kanske blir en långpromenad istället...
Hur ska ni spendera den vackra dag???


Men först innan  träningen ska jag ringa idioterna 3..FY F-N vad jag hatar 3...Jag HATAR HATAR HATAR HATAR 3 ...Dom har verkligen inte alla hästar hemma...


T.T.Y.L

Talk To You Later(Paris Hilton) hahaha...


Ha en toppen dag för det ska jag försöka ha...

P&K Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0