Är det pga Eminem?

Jag har ju växt upp med Eminem...Och det kanske har påverkat mig lite som person...vad jag föredrar och liknande...gällande grabbar

Samt att jag trivs bäst i Ghettot haha

Några av mina krav på killar elr ja det är helt enkelt dom jag faller för:
*Tattueringar
*STORA händer
*Muskler(inte bögvältränad kropp utan byggarbetar kropp)
*Bad boy utseendet
*Äldre...30+(30 och uppåt, för er som inte förstod)..28 är det lägsta...Gillar inte småkillar..Been there, done that
*Helst rakad skalle..Visst det har inte Eminem men ändå=)



P&K Alexia

Kommentarer
Postat av: B L O N D i N A

ÄLSKAR tattueringar!



2009-08-11 @ 23:43:52
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0