Ibland är det ....

TUR att man är lite slarvig av sig...

Jag har oftast väldigt stor koll på vart jag har grejerna ..iallafall när jag är ute...Är väldigt noga med att kolla så att jag inte har glömt nått..

Men nu under en kort så har jag glömt bort pengar jag har haha...2 gånger ...

Första gångenså  var det pengar som hade legat sen April typ...Som jag hittat i ett fack på en liten väska som jag har ..som jag kollade igenom för att jag skulle lägga undan den...Och där hittade jag 4 100-lappar=D...Då blir man VÄLDIGT glad...

Sen andra gången..Hittade jag 500kr..
Jag fick ju cash på min student och så och så hade jag lagt undan en 500 i ett skåp..Och under några veckor..ca 2 så hade jag  inte haft ett öre..Trodde att alla mina cash var slut..men så lyfte jag på en räkningen som låg i skåpet och där under låg 500 kr..Snacka om ett happy moment..=D

Jag hade inte den blekaste om att jag hade pengar kvar...för innan det så var jag lite sur på mig själv att jag hade bränt alla...Men vips så blev jag stolt över mig jsälv igen haha..

Grejen är ju den dock att enda anledningen till att jag fortfarande hade cash var för att jag inte visste om dom hahah


P&K Alexia

Kommentarer
Postat av: frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips

sv tack så mkt din med . Vad händer idag då ?:) vilken tur du ska ha då sånt händer aldrig mig :)

2009-08-12 @ 11:23:18
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0