Måste Rusa!

Hej Alla!

Har verkligen varit värdelös på att blogga...Men det har sina orsakar...Men orken börjar komma tillbaks...Så hoppas bloggandet också gör det.
Jag gillar att blogga, det är kul att gå tillbaks sen och titta på bilder och vad man har gjort =D...

Jag saknar min lägenhet i Hageby...C, Hjälp mig =(...


Shiiit, f-n jag trodde inte klockan var mer än 12 men hon är ju över 13...och mormor och dom kommer ju snart och hämtar mig...ska bli bjuden på mat idag i Söderköping..FIRRE=)...

Men jag kommer tillbaks sen...Tack så jätte mycket för alla fina kommentarer..ska svara på dom sen...för nu måste jag verkligen skynda mig..Har 10min på mig....


Ha en trevlig dag allesammans..

Och passa på och gå in och gratta den här toppentjejen  på sin 25 års dag... 
www.myhistorymylife.blogg.se


P&K Alexia


Kommentarer
Postat av: Petra

Visst kan jag göra det, kolla in bloggen om några minuter bara =)

2009-08-06 @ 23:45:43
URL: http://petralarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0