Trött på mig själv!

Jag blir så j*kla trött på mig själv ibland...För att jag hela tiden ska skjuta på saker...

Som idag t.e.x... Jag vaknade runt 10:00..skrev ett lååååångt blogginlägg som helt plötsligt försvann och hamnade inte ens bland arkiven..Jo, första meningen kom med...

Så då gav jag upp..orkade inte sitta och skriva om allt...

Min plan var att gå och ta prov...skapligt..Men klockan tickade på och jag satt fortfarande som en slav framför datorn..Läste blogg efter blogg...

Men tillslut så bestämde jag mig för att ge mig iväg..och då var kl strax efter 14:00...
Självklart så var ju himlen svart ..och det tog bara några minuter sen öste det ner...

Så istället för att ge sig iväg imorse när solen lyste..så väntade jag in skitvädret..och fick gå i ösregn...när jag hade kunnat legat och sett på film istället...

Och jag lär mig ALDRIG, tyvärr

Jag hoppas på att det blir en riktigt mörk, grå kväll med ösregn...

Då ska se på film och njuta av min cola=D

Har flyttat på datorn nu...ut till köket..funkade inte direkt så bra att sitta i soffan och skriva..bara jobbigt ...Man får inget seriöst gjort..+ att jag vill inte se ut som en puckelrygg...

Man kanske skulle ta en dusch??Hmm..känner mig ju lite skabbig..faktiskt  hahaha

Skönt att miutt blodvärde var bra idag...då slipper jag sprutorna...Happy=D

Men snart är det ju augustifest..i 3 dagar..så då lär det väl bli förstört igen...Hope Not


Vad ska ni göra en sån här grå Torsdags kväll då??


P&K Alexia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Waran?

2009-08-14 @ 09:59:46
URL: http://surasani.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Tack :D

Din var ju snygg om nåt ;)

2009-08-14 @ 10:04:40
URL: http://littlebitofthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0