Checka Brännan=D

Damn, vilken underbar dag det har varit idag

Vaknade rätt sent, tyvärr...Drog igång en maskin med ENDAST rosa kläder haha...Fyllde den faktiskt till max...så jag har en del...haha

Det var kläder som har legat i kartong här hos farsan..så jag passade på idag när det var så varmt, skönt att kunna hänga ut det.

Sen blev det att slänga på sig lite kläder och traska iväg...Skönt med en promenad på morgonen när man är på landet och solen lyser...Bra start på dagen..

Men shit vad ansträngande det var...dels pga värmen och sen så är ju mitt blodvärde väldigt dåligt...Så det gjorde det 10 ggn värre..Svårt med andningen...Men men...Jag tog mig runt iallafall..det var ju själva målet

Hade på mig flipflops...vilket inte är det smartaste...men hade inte så mycket annat att välja på och huvudsaken är ju faktiskt att man rör på sig...

Sen hem och slänga i sig lite frulle...Fullkornflingor...dock åt jag bara hälften av skålen...orkade inte mer ...f-n jobbigt att käka när det är så varmt...Planen var att sitta och titta på TV under frukosten..Men min bror ska alltid hålla på att styra och ställa med saker och ändrar aldrig tillbaks så som det var innan..Så höll på att freaka ordentligt...Det var så fruktansvärt varmt...kroppen var klibbig och i rummet så var det  200 grader...Så det fick va....Slängde på Mia & Klara på datorn istället...Haha, hittade ett avsnitt som jag ALDRIG har tittat på..Haft dom där avsnitten hur länge som helst...Och varje avsnitt  har jag sett 1000 ggn ungefär, förutom det här...Haha...Så lite kul med ett nytt avsnitt=D...Hoppas det kommer en ny säsong snart..Lääängtar

Har pratat med en och samma person flera gånger de senaste dygnen...Hahaha, blev lite små sur förrut..Så la på i örat på '''...Satte den på ljudlöst och gick ut..När jag kom tillbaks efter högst 20 min ..så hade jag 11 missade samtal hahaha...
Så kan det gå...

Shiiit, låg ute och solade förrut...i ENDAST 2 tim...fick jätte mycket färg...Låg på rygg en kvart...sen gick jag och la mig på badmadrassen och råkade somna på mage...vaknade efter 1 1/2tim ...och var jättevarm och vattnet var kallt...Hatar att somna på madrassen och sen behöva kliva i iskallt vatten..Men det har tyvärr blivit en vana..Somnar jämt på den där haha...Det gjorde jag i Turk(i)et också...
Jag la mig ute i solen 14:30 ...och gick in vid ca 16:00 ...Och hade världens märken efter bikinin...mitt ass är helt vitt haha...Och på boobsen har jag märken efter bikinin fast att jag knappt hade legat 15-20min...så solen var VÄLDIGT stark idag...But Lucky Me=)

Jag som har varit i Sverige under hela sommaren är brunare än vad J är som kom hem från Barcelona förra veckan...Han var där i en vecka och hade varken solat elr badat...VEM F-N ÅKER UTOMLANDS UTAN ATT BLI BRUN???

Han sa att han sov på dagarna och festa på nätterna...eh??Hört talas om att göra både och??

Festa kan man f-n göra hemma lika gärna..Vem betalar en resa till utlandet och kommer hem vit??

Jag åker till utlandet för solen...Inte för att ligga på ett hotellrum hela dagen..När jag var  i Turkiet så drack jag några kvällar...Och visst dagen efter var det lite tuffare att kliva upp kl 8 om man hade somnat runt 3,4 men jag klev upp ändå...för inte vill jag slösa bort min tid på ett hotellrum..Sova kan man göra hemma..


Nu på kvällen så har dom gårdsfest elr vad man ska kalla det..Dom på våran gata brukar ha knytis 1 ggn varje sommar...Så alla på gatan ses...Visst dom är inte så många och alla känner ju alla...Alla har ju bott här sen VÄLDIGT många år tillbaks...Sen jag var liten...och då menar jag VÄLDIGT liten...Så det är ju kul att det är bra grannar...

Jag har bara varit ute och käkat...Nu har jag lite annat att styra med..och dricka kan jag ju inte göra heller...Lite tråkigt...Hade varit gott med en kall Corona en sån här dag...Men jag överlever..dricka är verkligen inte allt här i livet..

Vänta så länge ni kan...Börja inte för tidigt...Då blir ni lika blåsta som D...Ni vet vem jag menar...Mjaou;) hahah(första och sista gången ni läser mjaou i min blogg)...Hahahaha..


Vad ska ni göra ikväll???Jag ska styra lite med bloggen och datorn..Har lite att fixa med ...Många mappar med bilder som ska rensas...Boring

Har ju festat en del den senaste delen..Vilket har satt sina spår...Gällande min medecin...

P&K Alexia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0