Alexiia Is Back

I'M BAAAAAAAAAAAAAACK =D

Vet inte hur många gånger jag har skrivit så hehe...

Men nu är jag tillbaks iallafall..Sorry för bad update...

Har inte hunnit sitta vid datorn...så mycket..Men det ska det bli ändring på..Sommaren är ju snart slut nu...dags att kliva in i allvaret...Me don't wanna...hahah..
Jo, faktiskt så är det dags att ta tag i allt och fixa för sin framtid och framförallt fixa sin vardag...

Helt sjukt vad tiden går fort...Ju äldre man blir ju fortare går tiden känns det som...
Det enda positiva med att Augusti snart är slut är väl att Mr Handsome snart kommer hem..hihihi

Och snart är det Augustifest igen...Kul när det händer lite...I min stad är det rätt tråkigt annars...

F*ck idag mår jag inte alls bra...Visserligen vet jag ju till en viss del varför...Men känner mig lite febrig och så också ..faktiskt=(

Hoppas att det försvinner under natten...

Var och tog prov förrut..Waran prov..Och det var lågt... 1,5...det ska ligga mellan 2,5-3,5..

Så ska åka och hämta sprutor snart...

Det var en jätte trevlig kvinna som tog provet idag...Hon hade fina, vita, kilklackskor..manikyr på naglarna...snacka om sassy lady(tror det stavas så) ..Hon var inte svensk..såklart..för svenskar är så föbannat bekväma av sig...gällande kläder..Speciellt dom inom vården...tubsockor och öpnna sandaler...SNYGGT...NOT

Var och hämtade ut ett paket på posten också..Ett läppglans som tydligen göra läpparna lite fylligare..ska visa sen...=D

Nu håller jag på och tvättar...Hade hur mycket tvätt som helst..TVÅ KARTONGER

+ tvättkorgen...

Så ligger tvätthögar över hela golvet...Ska bli så skönt när allt är rent och ligger på sin plats...

Jag tog ju med mig två kartonger från farsan när jag var där..Så där i låg det kläder...Usch, dom luktade inte sommaräng ..Dom hade stått i släpet..Gnaska länge sen i April...Så in i maskin med allt=D...

Ska snart ner och ösa in alla lakan och sen åka och hämta sprutorna...Och till MAX tror jag=D...Hungrig


Vad ska ni gör4a en regnig dag som denna då???


P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0