My 2008

Snodde den här utav en av mina bästa kompisar Anna... www.frippeoanna.blogg.se

(Gäller 2008)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Blev sambo och fick en dröm att gå i uppfyllelse som sedan sprack i tusen bitar
Höll du några av dina nyårslöften?
- Nope
Vilka länder besökte du?
- Inga...Spenderade i stort sett året på sjukan
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
-  Pengar & hälsa
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
- 11 Juli...Då träffade jag A första gången
Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
-
Träffa A
Största misstaget?
- Hålla på med exet...ett bra tag innan jag träffa A
Har du varit sjuk eller skadat dig?
-Nope, dock höll läkarna på att ta dö på mig..Ah, just fick en cysta också som sprack och gav mig en blödning i buken som jag sedan fick operera..
Bästa köpet?
- KLÄDERNA från clazzyfashion..LOVE..Och skokartongen med SATC=)
Vad spenderade du mest pengar på?
- Vet inte..kläder och DVD skivor tror jag
Vilken var din favorittrend?
- LEGGINGS OCH OVERZIE
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
- Inner Thoughts med Tha Sandman ...den blev jag besatt av ...sen blev jag kär i han istället..och fick han=D
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ledsnare..så mycket strul med sjukdomen...hann inte bli bra förns det blev dags för sjukan igen
Har du förändrats mycket?
- Nope, lika ball som alltid..haha..Ne skoja..vet inte...2008 fick mig att tänka mkt på döden så det skulle väl vara det isåna fall
Blivit äldre?
- ja, systemet here I come
Vilket plagg använde du mest?
- kjol
Favoritprogram på tv?
- Girls Next door
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?'
- nope
Bästa boken du läste i år?
- Har inte läst nån..tragiskt nog
Något du önskade dig och fick?
- A
Något du önskade dig men inte fick?
-  En sommar med bad o sol..sol fick jag men fick inte bada
Årets bästa film?
- I am legend helt klart!
Ett uttryck du missbrukat 2008:
- typ
Något som du irriterat dig på under året?
- norrköpingsbor
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- Låg på akuten/sjukan...Med flimmer/fladder
De bästa nya människorna du träffade under 2008?
- A
Favoritmånad?
- Juni,juli
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
-  Ja, om jag hade lyssnat på mig själv ochj avstått från abblationen


P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0