Förmaksflimmer..Been there , Done That!

Ingevar Oldsberg är en Tv-profil som jag verkligen gillade när jag var liten..Jag älskde hans program han hade på den tiden..Kommer inte ihåg vad den hette...Men det var hans egna show...där han hade gäster..som typ David Letterman...ett sånt program...

Men nu när jag klickade mig in på Aftonbladet.se....Så läste jag det här


Hans problem med hjärtat började innan midsommar...Enligt han själv så har han inrett ett rum med massa gymmaskiner...där han tränar 1 1/2 tim om dagen ungefär...

Han bestämde sig för att vila över midsommar...Men när han började träna igen..så slog det till i hjärtat...

Han fick åka in till sjukan och ta tester och det visade sig vara förmaksflimmer...



Ja, det här är nått som jag har erfarenhet av..Jag hade förmaksflimmer första gången för 4,5 år sen..efter min sista hjärtoperation...
Jag befann mig på stan...med Janni..vi fikade...Och helt plötsligt sprang hjärtat iväg...Jag blev kritvit, blå om läpparna...mådde illa...o ja, jag fick panik i kroppen...
När jag kom in till skjukan hade 225 i puls...Och då gjorde jag min första elstöt...Och nu har jag väl gjort 4 elr nått...

Så ja, du Oldsberg redan som 17 åring gjorde jag min första...Så du kan nog va lugn...

Du har ju iallafall inte en mekanisk klaff, 4 hjärtoperationer bakom dig, 4 elchockar och 1 ablation bakom dig..så du överlever nog...

Dock är inte mitt hjärtai  bästa form...Jag har dubbelslag och ibland rusar det iväg...pga alla mina hjärtoperationer...Och jag är bara 21



P&K Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0