Lite Beauty tips!

Lite Små tips!

*Innan du går in i duschen...Torr borsta hela kroppen..det tar bort döda hudceller och gör huden fräschare och finare.
*Avsluta duschen med att duscha i iskallt vatten...Det gör både boobsen och rumpan tightare..+att man blir piggare om man kyler ner facet...Inte alltför länge dock..Men det är ni väl smarta nog att känna efter själva hehe...*Hoppas jag*

'När du rakar benen använd barnshampo elr ansiktsrengöring på benen...så blir det lent och fint..Så slipper du rispa upp halva benet samt dom små prickarna(elr vad man nu ska kalla det) som kan dyka upp..Oftast om man har bråttom och stressar...men när huden blir irriterad.

*samt har jag fått lära mig av Janni att för att slippa rispa upp benen..Så när du rakar ..tryck hyveln och gno på samma ställe..så blir huden len och slät...Men var försiktiga så att ni inte slinter..(tatuerarna gör tydligen så)

*Använd en separat handduk till ansiktet...Så den är så ren som möjlighet när du rengör ditt ansikte på morgonen och kvällen..













Nu ska jag fortsätta med maten


P&K Alexia

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååh va kul :) vart ska du då? Jaa eller hur! :)

2009-07-24 @ 17:35:47
URL: http://sofiewesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0