Operation Playmate!

En ny kategori här på bloggen...

Det handlar inte om att jag strävar efter att se ut som en Barbie...

Men eftersom jag älskar Playboy och tycker att de flesta playmatesen är bland de vackraste kvinnorna i världen, så har jag valt det namnet till kategorien ..där ni kan följa min strävan efter den perfekta kroppen,utseende och självklart att försöka må så bra som möjligt på alla sätt...

'Få mer ork
*Bli piggare
*Se fräschare och sundare ut

Ja, listan kan göras lång...

Men jag gör det även för mitt hjärtas skull...Medtanke på att jag har ett hjärtfel samt äter waran så ska man verkligen inte leva så som jag gör...Så nu är det slut på det...

Så under denna kategori så kommer jag skriva om matintag, framsteg, träning samt tips och små skönhetsknep...

Hoppas att ni kommer gilla det..Och säg till om det finns nått mer ni vill ha reda på =)















P&K Alexia


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket! =)

2009-07-24 @ 13:37:10
URL: http://natni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0