Party All Night Long!

Hej Gott Folk!

Idag har jag haft en väldigt bra dag..Spenderat den med Josip...
Vi har syndat på Mcdonalds(det regnade ute faktiskt =) ) och sen har jag köpt ett par assnygga skor...Tack vare Josip..
Älskar dom...Visar bild imorgon..

För jag ska tydligen festa ikväll...Sällan va??=D

Kanske borde starta en ny kategori...Party..?? haha

Så ikväll blire att gå ut ;D...Solen är ju framme nu i min lilla stad...

Vad ska ni göra ikväll???

Jag är tillbaks imorgon...

Nu ska jag in i duschen..Fan inte lätt att vara partypingla/ bloggare...Tiden räcker inte till =)

Kom gärna med förslag om det finns nått ni vill att jag ska ta upp..

Ne, nu måste jag slänga mig in i duschen och fixa mig...Snart förfest ju;)


Ha en trevlig kväll!


Puss på er

Kommentarer
Postat av: TOBBE

Tobbe, tänkte gå ut i det fina vädret nu!

2009-07-28 @ 18:10:41
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0