Ska Du Vaccinera dig??

Personligen så vet jag inte faktiskt om jag tänker gör det, faktiskt.
Har hört både det ena och det andra om det vaccinet...

Har dels hört att vaccinet kan vara farligare än svininfluensan, att det kan till och med leda till döden men även ge andra komplikationer...Och detta gäller även människor som är friska som har kroppar som är på topp.

Visste ni att vaccinet inte ens har testats på människor???

Det finns en anledning till att människor under 19 ej får ta det..Så hur bra kan det egentligen vara för DIN kropp?? Är det värt det??

Visst, blir du sjuk så kan det bli riktigt illa men vi har endast haft ett riktigt svårt fall i Sverige, som är från Norrköping..SÅKLART..

Och det kommer bli fler svåra fall men de flesta får en lindrigare variant.

Jag kommer nog inte att göra det...Inte förns jag vet om det skulle vara säkert eller dock..Dock har det ju att göra med hur kroppen tar det..

MEN inte f-n tänker jag spruta in gift som inte ens är testat på människor...Dom vet inte hur människor kommer att reagera på detta...


Tänker DU vaccinera DIG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0