Time 2 Clean!

I'm baaaaack=D



Usch, vilken lång och seg dag det har varit idag...

Var ju ute igår...Helt okej...Inte så mycket folk men bra musik och roligt sällskap..Så KUL hade vi =D..

Dock är man ju världens segaste idag...Men klev upp rätt skapligt ändå...Runt 10 elr nått...Mådde helt okej...Helt slut i kroppen ...Men var inte bakfull..Blir iofs sällan det..Man är ju kvinna  och inte man som tur va..hahah...Killar blir verkligen patetiska dagen efter dom har druckit..dom orkar ingenting, klarar ingenting...Och vill att man ska ta hand om dom och passa upp på dom...Och det är såååå synd om dom...F*ck That...Aldrig i livet...Självförvållat...
Det är f-n ingen som skulle passa upp på oss om vi var bakis...

Har varit hos min mormor idag..typ hela dagen...dock var det inte som det brukar...Tyvärr=(...Men men...vad ska man göra..Fick ju träffa henne iallafall..Har kollat på massa kort..haha shit så jag såg ut förr...Kan inte förstå varför J ens titta åt mitt håll när jag var 16...Han var liksom 29...haha.Hade f-n tandställning och grejer...Usch....Kan inte ens förstå att nån titta åt mitt håll då..usch..Visserligen såg jag ju inte ut så jämt...För Jannice har ju bilder från vår partytid och då var vi 16,17 ...och dom är ju rätt okej...Men men
Men jag gjorde mig sällan iordning när endast släkt skulle ses...Aja, shit the same...


Nu ska jag f-n försöka ta tag i den där STÄDNINGEN..som jag har pratat om i typ en vecka hahaha..men har varit så förslappad och orkeslös..Tror inte att min kropp pallar så mycket festande som den har fått stå ut med den senaste tiden..inte så bra att göra som jag gör när man har hjärtfel och äter blodförtunnande....Men vad ska man göra..Svårt att stå emot när man är singel ju...

Men jag MÅSTE verkligen STÄDA...och ta bort massa skit som jag inte använder och som jag inte behöver..Det står ju bara där elr ligger och skräper och tar upp plats...Bor ju tyvärr inte i det palatset som jag skulle behöva...

Åhh, ska visa er mina nya darlings sen...Me Likey=)


Jag vill ha en arbetshörna...Inte för att jag har nått arbete som kräver det haha...Men bra när jag ska blogga, sitta vid datorn elr pyssla med musiken..
Värdelöst att sitta i sängen...

Åh, skulle vilja ha sådär som Carrie i Sex And the city =)...GE MIG ..Hehe

Ne, nu ska jag ta mitt feta arsle och sätta igång med städningen...


(Bilden hittade jag på google...vet ej vem som äger den..Men om nu den personen läser min blogg och har nått emot att jag använder den..säg till då så tar jag bort den)..

Tycker Brittan var så söt på bilden...Hemska kläder men SÖT


P&K Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0