Frukost & Powerwalk

Man säger ju alltid på måndag ska jag börja, på måndag ska jag börja...Sen håller det ca 2 dagar...
Men igår bestämde jag mig för att det skulle vara slut på allt onödigt gift som passerar mellan mina läppar haha...

Så idag fredag..Är första dagen på mitt nya liv=D..




Så nu har jag käkat min lilla frulle...Dock typ hälften av allt...Kan inte riktigt förstå varför det ska vara så svårt att få i sig frukosten...Speciellt när det är nyttig fruskost...Onyttig frukost som rostade mackor, te och sånt det lsinker ju ner jättefort hehehe=)


Till Frukost blev det:
2 knäckebröd- delikatess linfrö 100% fullkorn och 16%fiber
Hade philadelphia light på istället för smör..Tycker att det är godare..Och har ju så lite på...Samt skivad banan...Dock är det inget jag kan rekomendera..banan på philapdelphia...Ät i såna fall endast skivad banan på en knäcke utan någonting mer på ...Det är riktigt gott och nyttigt..

Drack en stor kopp grönt Te

Och ett glas med lätt yoghurt/vanilj) och krusbär ...åt dock endast hälften...fick inte i mig mer..


Blev ingen smoothie till frukost idag..


Nu ska jag ta på mig lite skönare och svalare kläder och ge mig ut och gå...Ska gå till vårdcentralen och ta prov...Så får bli en promenad istället för buss=D...


Kom gärna med tips elr så om ni har..gällande kost och träning...Det uppskattas.



Ne, nu ska jag röra på mig och försöka få lite frisk luft..Så blir man lite piggare...=D







Hörs sen!


P&K Alexia

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så hemskt mycket :) Din header är också väldigt fin :)

2009-07-24 @ 16:05:43
URL: http://sofiewesterberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag ska ut med lite kompisar, själv då?:)

2009-07-24 @ 16:54:16
URL: http://sofiewesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0