Alexia Fejkade!





Ja, jag fejkade min frilla..Ledsen att behöva göra er besvikna hahah..Vet att vissa(som känner mig elr vet vem jag är) säkert blev överlyckliga när dom hörde att min blonda kalufs var borta..Men det är den inte =D..

Planen var bli brunett MEN det fanns ingen där som verkligen kunde hjälpa mig så att jag fick rätt färg och att det blev bra..+ Att dom sa att min blonda färg skulle ta evigheter att få tillbaks...Så inte så kul om det skulle bli en miss..

Men när jag satt där i frisörstolen så visste jag att om jag inte blev mörkhårig så skulle jag få äta upp det sen...För att jag inte VÅGA..För många sa att jag aldrig skulle våga...Vill gärna inte att dom ska få rätt ..

MEN  isåna här fall så är jag hellre en fegis...Så just den här dagen visade jag ingen stake...den var väldigt slak Hahahah...

Jag behöll mitt blonda med mörka underhår...Jag trivs bäst i det om jag ska vara ärlig...Gillar inte att bara vara blond..Utan det mörka under, det känns som jag =D.


Jag ber om ursäkt för världens sämsta kvalite på kameran hahah...Och även för sminket på läpparna..Glömde måla dom innan jag tog kort..Men äsch det är ju frillan ni ska titta på...=D

Dom två bästa bilderna kan jag tyvärr inte lägga upp ..för där syns boobsen...som vanligt så blir dom bästa korten när jag är toppless..så jävla typiskt...









De här är tagna med digital


XOxo Alexia

Kommentarer
Postat av: s

Good funk

2009-10-04 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0