Avis på Gynning!

God Morgon Bloggvärlden!

Sovit gott???


Jag har sovit rätt hyfsat, sover bäst hemma i min underbart sköna säng.

Ska väl åka hem till mitt lilla place om nån timme eller så, blir mer update då.

Ska visa lite nya snygga skor som jag har köpt, bilder från några fester och mitt lilla hyss som jag hade för mig i måndags=) + lite annat...Så glöm inte att checka in här då=D.

Sitter vid laptopen nu så ska passa på och söka lite jobb.

Men har inga bilder på datorn så inläggen blir så tråkig, ni får vänta tills jag kommer hem till min dator=).




Satt nyss och läste på Gynnings blogg..Den bruden är verkligen klockren, hon kan ALLT!
Såg en bild på henne och Wentworth Miller(haha inte aning om hur det stavas) men den heta snubben från Prison Break...Väldigt nära stod dom också...Snacka om att jag blir avundsjuk, han är ju GRYMT het och väldigt porrig.



(BILD lånad från Gynnings blogg..Carolina om du ej tillåter det säg till så tar jag genast bort den)


XOxo ALexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0