Lazy Ass!

Skäms lite faktiskt..Vill ni veta en hemlis??

Jag har spenderat hela dagen i MIN säng och jag är FRISK, får man göra det då???!!

Under förra veckan drog jag ju igång ett projekt här hemma..Att rensa vinden, slänga saker,kolla vad som gick att sälja, få bort möbler m.m. Men det viktigaste var ändå att få ner min gamla hederliga dubbelsäng, så kanske inte så konstigt att jag har legat här hela dagen hehe..+ att jag har ju fått tillbaks min laptop som har varit på lagning samt alla mina bilder från sommaren och våren,HAPPY GIRL.

Så min dag har endast bestått av att ligga i sängen, glo tv och irrat runt på nätet.

Jag har även glömt bort att äta kom jag på, det känns kan jag lova.

Men nu tänker jag knappast laga nått...Imorgon(senare idag) blire nyttigt krubb..fisk och grönsaker..Längtar!

I morgon ska fokusera lite mer på bloggen med, måste rensa bland bilderna först.

Har massvis med bilder...så imorgon blire förhoppningsvis massa updates från Turk(i)et, studenten och sommaren som har varit..
Lättare nu med den bärbara att blogga..Än att sitta vid  den från stenåldern haha..Dock bättre ljud i den.

Kom nyss på att jag har massa att göra imorgon...Fixa med papper och kolla upp lite saker..

F-n, när tog jag medecin sist??!!

Håll tummarna för mig att jag vaknar imorgon..F-n blir så trött på mig själv ibland att jag ska vara så slarvig.
Har fasen käkat waran sen jag var 2 år, det borde ha fallit in som rutin nu..Dumma unge!


Ne, nu ska jag borsta gaddarna..Och skölja munnen med Listerine, rena rama sprängladdningen.

Men måste pga tungpiercingen.


XOxo Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0