Grattis Persbrandt!





Har inte lyckats somna än så jag lär väl göra det i frisörstolen imorgon hehe..

Ville bara att säga att idag fyller Sveriges mest eftertraktade man år..

Han är het, han är porrig och hans röst är rena förspelet=D

Men han är även en väldigt begåvad skådespelare..

Ja menar säg nån som inte har han som favorit i Beck filmerna..

Likadant i Oskyldigt dömd, där gör han en klockren roll..

Grattis på födelsedagen Micke..Han fyller 46 år idag =D


(Vill ni veta nått komiskt...Min farsa fyller år idag också, dock fyller han 48...Haha)




XOxo ALexia

Kommentarer
Postat av: Elm

Sv: tack :)

2009-09-25 @ 10:36:11
URL: http://storamolnet.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jodå, allt är bra här :)) Själv oxå hoppas jag :D

Tack för kommentaren..

2009-09-25 @ 13:04:27
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: Anonym

hans mamma jobbade i min förra skola :)

2009-09-25 @ 14:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0