Glad Pensionär!

Jaha, då var kl 01:35..Sover jag ??? ..Nej, självklart inte...

Har rensat bland lite bilder på datorn..

Känner mig som 80 i kroppen ibland...Det värker i ryggen pga mina boobs, jag har ont i benet pga läkarnas klanthet och så har jag själv varit duktig och klantat till mig ORDENTLIGT.

Häromdagen så skulle jag shave my legs och hade inte alls bråttom dock hade jag såna där skithyvlar...engångshyvlar...Slant som f-n på vaden och kände det inte men märkte det när jag skulle skölja av hyveln och det var 5cm hud på den.. och sen tittade jag ner på benen och  golvet såg ut som det var taget ur en Beck film elr liknande...såg ut som nån hade fått en kniv i sig elr nått.. Jag äter ju waran också..så ni kan ju tänka er... Men FUCK  vad ont det gjorde sen...

Så nu kan jag knappt gå normalt på foten haha..Så ser ut som en pensionär...=D

Igår så fick jag reda på att TV6 har webbtv så jag kollade in där och hittade både "Being Bingo" och "Rocky & Drago"... Jag ÄLSKAR verkligen TILDE FRÖLING..Gillar hennes stil och personlighet..Så nu är jag väldigt glad att jag kan ha Rocky och drago maraton =D

Kvällen har spenderats i sängen med laptopen...Tända ljus och Te...Ska snart gå och borsta gaddarna och sen sätta på Oskyldigt dömd..Dock ska jag sova så måste ligga med ryggen mot TV:N..Men sålänge jag hör   Professor Haglunds Persbrandts röst så kommer jag sussa skönt =D..

Imorgon måste jag f-n ta tag i saker och ting...Måste ta mig i örat... Idag har jag spenderat hela dagen hemma i mjukis outfit och mina inneuggs..elr vad man ska kalla dom för hahaha...




XOxo ALexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0