Give it 2 me,please =D

Hej Bloggen och alla sugna läsare!

Sorry för dålig update men har legat sjuk så har ej orkat engagerat mig i bloggen elr datorn.

Tack för kommentarerna, kul läsning och än så länge positiv feedback.

Idag har det varit en väldigt nice dag, fint väder och möte

med min heta .....(skit i det ni, så lever ni längre)

F*ck, rent ut sagt..Han är såå sjukt j-vla porrig, jag dör.

ÄLDRE,tatuerad, rakad och sjukt j-vla het...Han har verkligen den där bad guy looken som gör en crazy..

Pappa är han också..så kan ju verkligen säga att han är en DILF

(Dad I would like to fuck , står det för)

Synd att han verkar lyckligt gift annars hade jag satt klorna i han för längesen, TRUST ME!

Bruce Willis

 

 

 

MMMMMMMMMMMMmmmmmmm...Bruce drives me CRAZY

 

(kopiera inlägget från min gamla sexblogg metrobloggen.se/poison
.Så datumet på denna stämmer inte)

XOxo Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0