Gravid & Förbannad

Jag är på ett sånt j-vla dåligt humör just nu och har varit det istort sett hela dagen. Nej, jag har inte PMS men JB har och han har även humörsvängningar som en gravid kvinna haha.

Jag var irriterad redan när jag vaknade imorse, pga många saker. Jag somnade självklart i min rosa mjukisdress med ett stort, tjockt täcke på mig och självklart var TV:N på. Jag hade smink på mig, oborstade gaddar, linserna i, hade ej tagit medicin och självklart var det 200 000 grader i rummet..Så ja, ni vet ju själva hur det är när man vaknar så...Elr är jag ensam???


Dock hade jag en bra stund under frukosten hehe..

Blev onyttig frukost idag..Rostat med skinka och saltgurka och Te, så sjukt gott.
Medans jag åt frukost så kollade jag på "Här är ditt liv" (tror att det heter så) med Mikael Persbrandt...Hahah..Ja, jag vet att alla är trötta på mitt tjat om Persbrandt..Men det skiter jag i =D..

Sov ute på landet inatt ..Så åkte hem på eftermiddagen..

Flyttade ju isär med mitt ex i april..Har fortfarande kartonger som jag ej har packat upp eller tagit hem, dom har stått i släpkärran. Så då tyckte min farsa att det var dags att ta med det hem nu.

Men jag har precis ställt upp halva lägenhet på vinden och fått i ordning, så jag ville verkligen INTE ta med det hem.
Så då vart ja ännu mer irriterad eftersom att jag inte vet vart jag ska göra av det.

Plus att vissa saker skulle upp på vinden men självklart kunde han inte hjälpa mig att bära upp dom tunga kartongerna..Så nu står det massa j-vla kartonger i min lägenhet IGEN...

Så får väl försöka lösa det imorgon.

Sen direkt när jag kom hem så gick jag och skulle köpa en cola för jag var så j-vla sur och irriterad..Självklart var det slut i den affären men som tur är så ligger det fler affärer i närheten=D. Så jag fick min cola..Thank god!

Nej, jag är inte gravid men känns som det hahah..I veckorna äter jag oftast bara en gång om dagen..Så om jag åker ut till mamma elr pappa så känns det som att man är på smällen.

Som i fredags..Då fyllde pappa år så då åt vi smörgåstårta och tårta(gillar inte tårta så värst mycket, endast choklad)...Så då åt jag det...

Sen igår..Då åt jag frukost vid typ 3,4..Hamburger tallrik(asgott) sen på kvällen åt jag grillad fläskfile med friterad pomme(pappa fick en fritös) & beasås samt tårta till efterrätt(blev kvar sen dagen innan)..

Idag åt jag rostat och det till frukost...

Så mycket är jag inte van att smälla i mig...Inte i veckorna hehe

Men nu är det en ny vecka och vardag...Blir bra mat i veckan..och ENDAST vatten.

Men ikväll blire lite onyttigheter innan sängdags..elr ja, i sängen ligger jag ju redan men ni förstår vad jag menar=D


Ska svara på alla kommentarer men det sega sådant med att få upp sidorna så antingen måste min dator vila lite elr så är det nått fel på blogg.se ...


XOxo ALexia

(gammal bild..1 år sen)


XOxo Alexia


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej hej gomman

kan du inte lägga upp fotto på den nya hårfärgen?typ i profilfottonyfiken

Jasså varför ångra du dig istista minuten då du tänkt beställa den?

jag har kikat på den ett tag och jag hoppas jag blir nöjd=)

ha en fin måndag ...massa kram

2009-09-28 @ 11:17:00
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

usch jaa :) allt bra med dig idag? ^^ fin bild föresten :D

2009-09-28 @ 15:34:16
URL: http://littlebitofthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0