Imponerad!

Sitter ute på vischan nu ..Hade lite tur och ficka låna pappas tjejs laptop, Tusen tack!
Så tänkte skriva ett kort inlägg innan jag går upp på mitt gamla rum och slänger mig i sängen framför Svensson Svensson..

Min lillebror var med om en moppe olycka förra måndagen så han fick ligga hela förra veckan på sjukhuset=(.
Han bröt lårbenet, så han opererades i 3 timmar på kvällen.

Så nu hoppar han på kryckor och jag måste säga att jag är GRYMT IMPONERAD.

Han har aldrig varit med om nått allvarlig förrut, den biten har jag skött.

Men nu får han inte böja benet och får ej stödja på det ännu.

Han fyllde 17 år i fredags(4september)... Så ingen kul födelsedag direkt.

Han lärde sig använda kryckorna jätte snabbt och tar det väldigt bra ändå för att vara så pass ovan vid sånt här.

Han måste ha hjälp med allt istort sett och kan inte sitta vart han vill eller hur han vill..

Jag tycker verkligen synd om han, det hugger i hjärtat varje gång jag tänker på det.

Min lillebror är den som betyder mest för mig i min familj...

Jag har varit med om väldigt mycket och väldigt många gånger har jag varit riktigt sjuk, men har aldrig varit så handikappad som han är just nu.

Jag hoppas han är på fötter igen snart, han förtjänar inte lidande.


Ne, nu ska jag däcka i säng...Vi hörs imorgon=D..I Promise

Sov Gott

XOxo Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0