Jenny & Janni..Wasa






Ja, har ju en del bilder från några veckor tillbaks, dock inga som är direkt bra hahha..Men men, bloggen är ju till för att bjuda på sig själv..


Jannice och jag var ute på Torsdagen på Wasa, för några veckor sen.

Första gången sen VALBORG som vi festa ihop, det blev en VÄLDIGT lyckad kväll.

Var först hemma hos hennes indian(hon kallar honom för det för att han är indian, hon tycker att det är coolare hehe)..Förfesta...hävde i oss dricka verkar det som, nu när jag i efterhand tittar tillbaks på bilderna haha..

Usch, den kvällen var jag VÄLDIGT full...Men inte så konstigt medtanke på att jag inte hade ätit nått direkt under dagen och sen svepte i mig ganska så rejält, men som tur var så blev jag inte odräglig utan hade bara kul.

Jannice var också skapligt dragen, TRO MIG! ...Hahha, f-n vad dåligt vi mådde dagen efter...Och jag brukar väldigt sällan bli bakis men denna morgon spände det i hela huvudet när jag vaknade haha..
Som tur var slapp jag lida själv, hon var också VÄLDIGT bakis mohahhaa..=D

Ja, kan ju säga att mitt beteende på Wasa den kvällen är inte direkt ett beteende jag brukar ha..Men jag visste precis vad jag höll på med, det vet jag ALLTID.

Dock kanske man inte ska bete sig sådär på ett sånt pass litet ställe + att jag går bara dit och är typ jämt där...But who cares...Man lever bara en gång och vem f-n bestämmer vad man får och inte får göra...Så länge jag inte börjar dra hem killar från krogen så är allt bra...men det gör jag inte...Sex är värdelöst på fyllan, dels vet man knappt vad man håller på med + att man har ju f-n ingen känsel nånstans hahah..Och det är inte direkt lockande att stoppa nått i munnen när man är i det tillståndet(om du förstår vad jag menar) =D

Jannice och jag hångla på som vanligt...Det har vi gjort sen många år tillbaks på fester elr när vi ska reta killar/killkompisar hehe...Alltid lika kul..Vem bryr sig, tjejhångel har väl ingen dött av.
Bättre att hålla sig till en än att strula runt med alla.
Tänker inte berätta allt från den kvällen, resten förblir hemligt.
Bor i en väldigt liten stad där folks största intresse är att skvallra och snacka skit..1 liten sak blir världens grej..Men tro mig det som hände är inte  farligt elr så..Lite hångel bara med en hemlig person.Men somsagt alla vill inte vara med och cirkulera på bloggar =)




Lilla Gumman då...Är ögonlocken tunga?? hehe




Såhär kändes det när jag kom hem =D(DOCK ÄR DEN TAGEN INNAN VI GICK UT HAHA)

Ja, inga Kenza bilder här inte hehe..
Kan inte fatta att bilderna blev så hemska..Tittade tillbaks i min gamla blogg på bilder för 2 år sen...blev f-n deprimerad..Det går bara utför nu haha..

Men somsagt bloggen är till för att samla minnen och dela med sig av det roliga =D

XOxo Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0