Ledsen tjej!



Tror ni att jag vaknade kl:8:30 imorse??..NEJ.



Jag blir så trött på mig själv för att jag jämt stänger av klockan på morgonen.

Jag har varit fruktansvärt trött dom senaste dagarna..Men tror att allt har att göra med mitt blodvärde.

Tror att det fortfarande är rätt lågt.Tar ju waran dagligen men ibland måste jag även ta sprutor.

Men ska försöka ta mig ut på en promenad nu ...Behöver luft..Verkar vara väldigt fint väder ute.


Var inne på aftonbladet.se precis...Går in där så fort jag vaknar.

Dock var det inga glada nyheter.

Läste att Persbrandt inte kommer vara med lika mycket i nya säsongen av "Oskyldigt dömd" =( .
Visst jag förstår att han måste dra ner på tempot men det är ändå väldigt tråkigt att han inte ska vara med lika mycket.

Det är ju han som i stort sett gör serien. Ja, visst dom andra skådespelarna är jätte duktiga MEN deras roller är ganska tråkiga. Vem ska nu fälla alla dryga comments??!!! elr gör den insats som endas Micke kan.

Det är tur att jag har Beck filmer och Oskyldigt dömd så att jag kan se på det när jag vill heheh=D...

Men visst kommer jag sitta bänkad framför Oskyldigt dömd varje onsdag...Men jag kommer sakna Professor Haglund.

XOxo ALexia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0