Överlycklig!


Ne, nu tänkte jag faktiskt gå och sussa...
Nu ljög jag allt..
Ska ju se på Svensson Svensson kom jag på =D

Blev överlycklig förrut..Hittade första skivan från säsong ett, har inte sett det på säkert hela sommaren, glömt bort avsnitten lite grann faktiskt =D..Så nu ska jag lägga mig och titta på det och njuta av min cola för imorgon är det dags för nyttigheter igen =(..

Om jag är pigg och orkar så ska jag tvätta kl: 07:00 imorgon bitti..Yippie. Haha..

Inte så lockande kanske, men vore väldigt skönt att få allt rent och på sin plats..

Vi får se hur det blir med det.

 

Glöm inte att titta in under morgondagen(idag) för då är jag igång till 210%..Blir många updates under dagen.

Ska även visa mina nya skor, nya kläder, fest bilder och en grej som jag gjorde i måndags=D..Tro mig, det vill ni inte missa =D

Godnatt & Sov Gott

Tusen Tack för alla kommentarer jag har fått idag och under helgen, superkul.

Min Kisse

Ne, nu tänkte jag faktiskt gå och sussa...
Nu ljög jag allt..
Ska ju se på Svensson Svensson kom jag på =D

Blev överlycklig förrut..Hittade första skivan från säsong ett, har inte sett det på säkert hela sommaren, glömt bort avsnitten lite grann faktiskt =D..Så nu ska jag lägga mig och titta på det och njuta av min cola för imorgon är det dags för nyttigheter igen =(..

Om jag är pigg och orkar så ska jag tvätta kl: 07:00 imorgon bitti..Yippie. Haha..

Inte så lockande kanske, men vore väldigt skönt att få allt rent och på sin plats..

Vi får se hur det blir med det.

 

Glöm inte att titta in under morgondagen(idag) för då är jag igång till 210%..Blir många updates under dagen.

Ska även visa mina nya skor, nya kläder, fest bilder och en grej som jag gjorde i måndags=D..Tro mig, det vill ni inte missa =D

Godnatt & Sov Gott

Tusen Tack för alla kommentarer jag har fått idag och under helgen, superkul.

Min Kisse


XOxo Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0