Sjukling=(


Blir tyvärr inte så mycket update idag..Mår riktigt dåligt just nu..Känner att febern börjar ta över mer och mer..Ska dra på mig myskläderna och sen blir jag upphämtad och skjutsad till landet..Min lillebror fyller år idag så ska ut till min farsa och fira han, som tur är så blir vi bara familjen..Hade inte orkat annars.

Är lite orolig innerst inne faktiskt... Hoppas att jag inte har svin...

Eftersom jag är hjärtsjuk så tillhör jag riskgruppen och kommer hamna på sjukan då och det vill jag inte...VILL INTE LIGGA INSTÄNGD DÄR..Men är det inte borta till på Tisdag så har jag inget val..

Men kommer hem imorgon...Uppdaterar mer då..Hoppas att jag har mer ork också.

Hoppas att ni får en trevlig lördag!


I'll be back tomorrow..



Här har ni en skabbig bild på mig i mjukiskläder...Ni vet väl att jag har en rosa mjukisdress för att jag är en wannabe-kissie..det är ALLA som har rosa mjukiskläder på sig, det visste ni väl, att hon var först med det =D..Hahah, ah men ellerhur..Dom är söta dom små bloggerskorna, låt dem hålls(dom vet inte bättre än så)

Ses imorgon!

XOxo Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0