Arg & Ledsen

Jag är faktiskt lite ledsen idag...Min laptop krascha igår =(...Själva datorn bryr jag mig väl inte så mycket om..Men allt som var sparat på den..Bilder och låttexter...Det är lite jobbigt...
Gällande bilderna så är det ju positivt att man har en blogg...för kraschar ens dator så kan man ju alltid ta dom från bloggen...

Men nu gällde det bilder som jag inte har hunnit lägga ut på bloggen...=(
Bilder från studenten, Turkiet , fester och så...

Tyvärr..=(

Jag gick på John Bauer gymnasiet...Och där får man en dator när man börjar 1..en dator som han har tills man tar studenten...Dock får vissa även datorn när dom slutar skolan..Och jag var en av dom...så jag fick min laptop av skolan.

Men för att få datorn så var man tvungen att lämna in den på rensning...Vilket också var värdelöst..Dels för att jag hade massa bilder och grejer som försvann..

Och sen så har datorn varit skitdålig sen vi fick tillbaks den...

Den har stäng av sig själv...Bilden på skärmen har bara försvunnit fast man hör fortfarande ljudet..om man nu ser på nått elr lyssnar på musik...Och det är inte bara min som är så..Så man kan ju undra vad dom har gjort..För innan vi lämnade in dom..så funkade min dator perfekt...

Hade en jättefin bild på shakira(mitt ex hund) i en rosa tröja...Hon var så söt i den...Jasg hade massvis med bilder...


Så nu har jag fått tagit hem våran gamla dator som vi hade hemma förr...typ när jag gick i högstadiet...
Så nu blire inget mer att ligga i sängen elr så..Utan nu måste jag sitta vid bordet...
Så nu får jag ha den tills min laptop fungerar igen..elr tills jag har råd att köpa mig en ny..ska nog köpa mig en liten dator då..verkar smidigare...Lättare att ta med när man reser och så...


Ne, nu måste jag ner till tvättmaskinen..Hörs sen...


P&K Alexia

Kommentarer
Postat av: Hanna

förstår att du blir både arg och lessen för fotto är så mycket,betyder så mycket och det märker man då man förlorar det.



Jag hade 25års kalas hos pappa tex,och tror helt klart det är sista kalaset för hans del i och med han blir så försämmrad så jag passa på att ta en massa fotto,innan han försvinner.Klart lyckas jag radera alla fotto på kamerna på vägen hem=/



kram kram

2009-08-13 @ 19:29:06
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0