ÄNTLIGEN!

Åhh, äntligen...Är så jäkla glad över att jag hittade dom här igen...Har spanat på dom VÄÄÄLDIGT länge..och nu hittade jag dom på have2have.se..Thank god...Så är väldigt glad..Först tänkte jag köpa snygga öppna skor...Men varför..känns rätt onödigt...typ en månad kvar till höst...+ det är ju inte direkt nån sommar ute..f-n vädret den här sommaren har verkligen varit värdelöst..Har ju inte ens känt som sommar...Så bättre att ladda inför hösten=)..
Imorgon ska jag träffa Anna och shoppa...det behöver jag...Hoppas att jag vaknar på ett bättre humör bara...






P&K Alexia

Kommentarer
Postat av: Hanna

riktigt snygga är det.Ville sj ha dem men köpte en billigare variant men då är själva platån där framme mindre om man tar bort den sista biten längst ner ...förstår du då?=)

trevlig helg.kram

2009-07-31 @ 14:46:04
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0