Eminem & Alexia= Ett par

Ja, det var vi inatt iallafall=)


Vill inte...Jag är så  seg idag..så det är inte sant...Jag borde vara jättepigg medtanke på hur länge jag har sovit...

Men får väl försöka ta tag i mitt liv...Har ju faktiskt en hel del att fixa...Städade ju inte heller igår..Så ska fixa med papper och skicka in...Städa, tvätta...ringa viktiga samtal...Och måste käka nått är superhungrig...

Ligger ju efter en hel del i bloggvärlden...Sorry...Så ikväll måste jag ta tag i den här bloggen och min Eminem blogg.. www.marshallmathers.blogg.se

Ah, just det....Åh har haft en underbar natt...Har drömt om Eminem...Åh, lika mycket som jag älskar dom drömmarna lika mycket hatar jag dom..Just för att det var bara en dröm och det har inte hänt på riktigt...=(

Jag drömmar alltid bra drömmar om han...aldrig några dåliga...

Inatt drömde jag att han och jag var tillsammans haha...Kan ni förstå varför jag inte ville vakna??=D...
Underbar dröm..Och han är lika mjuk och len i alla mina drömmar och doftar underbart..Hehe...

Tror minsann Alexia har en liten crush på Mr Mathers...Innerst inne... haha...Mayby Baby...

Ne, nu måste jag ta tag i mitt liv..Men kika in lite senare så lovar jag att det finns massa nytt att läsa och så..=)

Ska försöka lägga upp videos också..som jag spelat in under helgen...





P&K ALexia


Kommentarer
Postat av: Leia

Goddag!



Molnen har ju varit här hela morgonen och förmiddagen, och de ser ut att vara här för att stanna. :S



Skönt med nystädat hemma, blir att städa av lite sen här efter killens kusin gått. Hans hund fäller så dant. :P

Annars vet jag inte vad som händer, själv? =)

2009-07-27 @ 12:50:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du får en fin dag sötnos=) kramar

2009-07-27 @ 14:41:47
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Haha jaa tatueringar är aldrig fel! :) Vi drog ut till Royal Garden :)

2009-07-27 @ 15:17:53
URL: http://sofiewesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0