Ett tips!..Sorry, Men jag är lesbisk=)

Ni vet när killar kommer fram på krogen elr på gatan...som man inte vill prata med...Igår när jag gick hem själv så testade jag en ny grej...

När killarna frågar en saker elr frågar om det kan få prata med en...
Säg...Nej, sorry..Jag är lesbisk...

Det funkade verkligen...Dom låter en vara ifred och blir inte upprörda...

Dom följer inte efter en och tjatar om varför dom inte får prata med en elr får ens nr...

Så nästa gång brudar...är det nån kille som stör er som ni inte vill prata med...
Säg...

-Sorry, men jag är lesbisk =D...




P&K Alexia


Kommentarer
Postat av: sannie

tack så jätte mycket :)

2009-07-06 @ 10:05:04
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0