F*CK F*CK F*CK FUCK

F-nvad trött jag blir på mig själv...

Jag skulle ju duscha sen laga mat och ta tag i städningen...Och då var kl 13:30....O ja, duschen tog jag..men sen självklart så vara jag ju bara tvungen att lägga mig i sängen under täcket...somnade och självklart vaknade jag NU 19:20
Och ni vet ju själva hur man känner sig...ont i huvudet och tusen ggn tröttare än innan...

Och har varken ätit elr något annat....

Hela men lägenhet är som ett bombnedslag...Fuck rent ut sagt...


Jag blir nästan tjutfärdig när jag ser vad det är jag ska ha gjort under kvällen..haha..vill inte..Men måste ju, tyvärr...Och hungrig är jag också..Inte ätit sen igår ju...

Ber om ursäkt om inlägget är sluddrigt men har knappt vaknat...hehe

Ne, nu ska jag ta och sätta igång här...Har ju även massa inlägg som ska skrivas som jag ligger efter med..

Samt måste jag verkligen uppdatera min Eminem blogg...www.marshallmathers.blogg.se

Jag skulle verkligen behöva en stor kopp kaffe...

I'll be back later










P&K Alexia

Kommentarer
Postat av: J.

Ha en bra dag :D

2009-07-26 @ 21:06:16
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: anonym

sv: haha fattar inte ens hur dem andas i det xd!

Tack :D



Hoppas du fortsätter läser?

kram =)♥

2009-07-27 @ 12:42:12
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0