Jag är Grym!

Har haft min powerwalk nu...Och har tagit prov...Provet var väl inte alltför bra...det låg på 4.7 och ska ligga mellan 2.5-3.5...
Men smällar man får ta ...

Hade 200kr på mig...Och först tänkte jag...Det är ju fredag och jag ska inte göra nått...sitta och uggla hemma...Och mitt blod var tunt och då kan jag få unna mig..MEN NEJ...Så blev det inte..

Jag tänkte först köpa en stor coca cola, chips och dipp..elr ostbågar...Men dels så kände jag att jag VET hur mycket jag kommer ångra det efteråt och det är bara onödigt att lägga pengarna på det...1minute on the lips,forever on the hips...

Plus att jag såg en riktigt överviktig tjej..som antagligen var i min ålder...Och det fick mig verkligen att motstå...Mat gör en inte lycklig...Det tar en evighet att bli av med allt man stoppar i sig...

En fin kropp bidrar till bättre självförtroende och bättre självftroende gör dig lyckligare och mer självsäker på dig själv.

Så istället köpte jag
Morötter och gurka till att dippa med(istället för chips)


Och tänkte göra nyttigare burgare men skippade det och ska istället äta en rejäl lunch/middag med nyttigare grejer...=D.
Är faktiskt lite imponerad av mig själv..Att jag valde att vara nyttig...



Skulle ta fram en karaff som jag fick av mina kusiner och deras familj när jag tog studenten..Men den var använd...så blev riktigt äcklad....det var vattenfläckar, döda myggor i, gul fet rand på botten..riktigt skabbigt...Så jag ska gå och kolla om jag kan få en ny på måndag...
Min kusin blev också äcklad och chockad när jag berättade det...

Skulle göra lite lyxigt citronvatten=(...Men nae får bli en annan dag då...


P&K Alexia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0